Merheba.4 ay önce doğum yaptım.hamilelikde 15 kilo aldım.75 kiloyum şuan.eşim hamilelik süresinde hep kilomla dalga geçerdi.sonra şaka yapıyorum derdi.ama beni kırdıktan sonra özür dilerdi.hep benden izin alardı dışarı çıkmak için arkadaşlarıyla görüşmek için.simdi ben gitme desem de aldırmıyor.2gunde bir dışarı çıkıyor. Dün de ben gitme dememe rağmen gitdi 6-7saat sonra eve döndü.bana surat yapıyor.hırsımdan çıldırıcam.ne çoçuguyla ne de benle vakit geçirmiyor.neden böyle hiç anlamış değilim. Ne yapa bilirim.fikir verin lütfen.