Eslemervaninannesi gecen hafta ben oldum sol gogsum sisti icte bildigin yumurta buyuklugunde birsey var gibiydi. Agrisi, ateşi halsizligi cabasi.. Cocuk emerken aci çekiyordum… Once sicak dus aldim.. Gogsume masal yaptim suda. Ciktim yumusamisti hemen sagdim, sonra emzirdim, sonra saat basi sık sık sagdim.. Ters emzirdim… Evet canim cok yandi, uykusuz kaldim, yoruldum ama 24saat sonra epey bir duzelmisti.. Lansinoh gogus ucu kremim de vardi onu sürdüm.. 48.saat sonunda neredeyse gecmisti.. Zamanla birsey kalmadi cok sukur🙏🙏