Hanımlar dün gündüz den beri zorla veriyorum memeyi mama vermiyorum sütüm yettiği için ama napıcapımıda bilmiyorum ağlıyor acıkıyo ağzına alıyo çekip bırakıyor napabilirim stres yapıp yansıtmak istemiyorum ama açlıktan ağlayınca çok üzülüyorum böyle bişeyimiz yoktu önceden alt dişimiz patladı patlayacak kola içmiştim cuma ve cumartesi acaba sütün tadı değişmişmidir öyle diyorlar ama bilmiyorum