Svdasya BEBEĞİM 4 GÜNDÜR KAKA YAPMIYOR ZORLANMA VS ŞU BU BİŞİYDE YOK DOKTORADA GİDEMİYORUZ VE PREMATÜRE 7 AYLIK DOĞDU ŞUAN 1 AY 7 GÜNLÜK NE YAPICAĞIMI BİLEMİYORUM 😔
Dreamerr Svdasya sadece anne sütü ile besleniyorsa 10 güne kadar normal karşılıyo doktorlar, benim kızımın 17 gün yapmamışligi var, eğer sıkıntısı yoksa biraz zaman ver annesi karnına da bak sertlik yoksa korkma
Gizgiiiz Svdasya Mutlaka doktorunada danışş ama zeytinyağında bulmuştum ben çözümü eğer mama veriyorsan prematüre bebek babası çok kabız yapıyor mamasına günde bir kere 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyordum doktorumuz söylemişti
Pelin87 Svdasya kabız değildir muhtemelen, sadece yapamıyordur. Saf Zeytin yağı veriyorum ben 8 saatte bir 1 çay kaşığı doktor önerisiyle. İsterseniz sizde 1 çay kaşığı verip bi deneyin, emzirmeden önce verin 10dk sonra falan emzirin
Zeynephatice Svdasya bizde aynı şeyden çektik dr 10 gün normal diyor ama çocuk 4 5 gün yapamayınca kendini sıkıp sürekli ağlıyordu.bikaç kere zeytinyağı ile poposunu uyardık yaptı ozaman bi çay kaşığı zeytinyağı içirdik hatta.sonra burda okumuştum sağlık ocağının verdiği damla var o yapabiliyormuş kabızlık onu vazgeçtim 4 gündür dr vermişti onu kullanıyorum çocuğun kaka problemi düzene girdi
Svdasya Dreamerr yok cnm sertlik sadece anne sütü ile besleniyor korkuyorum 32 sonra küvezden çıkardık 6.günümüz inşallah yapar kötü olmaz 🤲🏻
Dreamerr Svdasya inşallah bisi olmaz canım aklına kötü şeyler getirme kendin kayısı kompostosu falan iç kabız yapacak şeylerden uzak dur aklina da kötü hiçbirşey getirme iyi düşün iyi olsun inşallah herşey
Svdasya Pelin87 yapmadı sadece gaz çıkartıyor kokulu bebek yağı ile masajda yaptım ama bekliyoruz yapsın diye 😔
Pelin87 Svdasya evet yapamadığında kakasını uzun süre gazı kokulu oluyor. Doktorumuz bize duphalac şurup verdi bir de eğer hiç yapamazsa her zaman olmamak şartıyla mesela 4. Gün hala yapamadıysa gün içinde en fazla 2 olmak şartıyla 5cc verebilirsin dedi, doktorunuz varsa bi sorun isterseniz
Hunilianne Svdasya poposundan uyarı ver bir kerelik. Kulak çubuğuyla zeytinyağı sür hafif içine doğru. Ama çok hafif. Ve sürekli yapma. Benim kızım da prematüre doğdu doktor yap dedi ama alıştırma dedi
Svdasya Pelin87 7 günü bulursa getir dedi dr bakalım yapmazsa gitcez inşallah yapar düzenli küçücük ztn 😔
Svdasya Zeynephatice zeytin yağı sabah akşam bir çay kaşığı verin dedi dr yapmazsa gitcez inşallah yapr o kdr taktımki sürekli yaptımı yapıyormu diye bakyrm😔
Zeynephatice Tuuba_ua aynen kaçgündür düzenli yapıyor artık.bende burda okumuştum onu denedim faydasını gördüm