elma111 bebegimin alti cok kotu pismis lutfen hem etkili hem saglikli pisik kremi onerilerinizi paylasin
Sulegorkem elma111 sudoko diye bir marka var doğru yazdımmı bilmiyorum ama ona çok iyi diyolar ben kullanmadım kantoron yağı veya saf zeytinyağı kullandım ve hepde iyi geldi
elma111 Sulegorkem bende zeytin yagi kullandim ama pisti o soylediginiz kremi biliyorum ama cok zararli icerigi
Sulegorkem elma111 o kremi hiç kullanmadım demiştim zaten zeytin yağını zaten diren sürersen asiti daha kötü yapıyo ama ısıp soğutuğunda asiti gidiyo o sayede pişige engel oluyo kantoran yağıda aynı şekilde birde bol bol havalandırmak ve yıkamak gerekiyo
Sevde123 Mor desitin çok güzel etkili ama bu bebekten bebeğe değişiyor sanirim biraz deneyerek doğrusunu bulacaksınız
Mertinannesi Bepanthol baby pişik kremini öneririm her bez değiştirmede sürün 1 gün kullansanız bile ertesi gün pişiğin hafifleyerek geçtiğini göreceksiniz
idilinannesi elma111 trysod 👍 bebeğimin poposu aşırı pişikti bepantol hematen mor desitin zeytin yağ kullandım hiç biri fayda etmedi trysod çok iyi
zeynepdorukefe elma111 bepanthol baby doğdugundan beri kullanıyorum her gün 1 kere sürüyorum hiç pişik olmadi maşAllah ve bezini cok bekletmiyorum...bitmişti yeni aldım tavsiye ederim..eczanede çok pahali hepsiburadadan aldim..
Beren elma111 ben sudokrem kullaniyorum pisik olmasini beklemeden de suruyorum pisik oluncada aninda kizariklar geciyo