Deletedmom54 zaten bugüne kadar yanlış olan bir şeyin yanlış olduğunu savunduğum bir postta, sağlık ocağı ücretsiz veriyor kan ilacını dediğim postta, siz neler yaptınız diyen anneye neler yaptığımı yazdığım postta, hakarete eşdeğer anneliğimi kadınlığımı lohusalık dönemimi sorgulayacak “hadsizlerle” çok karşılaştım. Yorum yapmadan önce girip karşımdakinin profiline daha önce yazdığı yorumlara bakıyorum ona göre ya yazıyorum ya da yazmıyorum. Karantina günlerinde de gerçekten form form olmaktan çıktı.
Post sahibinin de yüreğine sağlık.