Guzel anneler daha oncede burada bir post acmistim 17 gun oncesi tansiyon sebebiyle dogum yaptim bebegim kuvezde ins haftaya cikicak Allahin izniyle mamayi agizina pamukla damlatmislar pek almamis serum seklinde veriyolarmis benimde kafami kurcaliyor ya memeyi almazsa emziremezsem diye en kotu ihtimal sagip biberonla vermk onuda kabul etmezse diye dusunuyorum of kafamin ici sorularla dolu napicam bilemiyorum basina gelen var mi varsa onerisi olan yazsin lutfen paylasalim tesekkur ederim simdiden 🙏