Bu surubu kullananlara sorum olacak , ac - tok karnina nasil veriliyor? bir de uzerinde buzdolabinda saklayiniz yaziyor bebegime verirken soguk olmasi usutmez mi ? Bir de bu surup ne zaman etki etmeye basliyor ? bebegim 50 gunluk , ozellikle geceleri saatlerce agliyor resmen aci cekiyor kolik oldugunu dusunuyorum , biogaia ve sab simplex vermisti doktor ama pek fayda goremedik duzenli de kullanamadim umarim bu surup fayda eder :(