Arkadaşlar kizim 2 haftaliken kusmustu genzine gitti burnundan cikti nefes alamadi daraldi.
simdik 2 aylık ara sıra kusdunda burnundan geliyor daralir gibi oluyor hemen burnunu aspiratörle çekiyoruz temizliyoruz, öyle olunca çok korkuyorum birsey olcak diye ayni durumu yaşayan varmi veya yardimci olcak biri. Normal mi yoksa endişe edilecek bir durum mu ?