Bestem su mevzusu bazı annelere göre doğru bazılarına göre yanlış. Verilip verilmemesi konusunda. Vermeyenlere saygım var. Ben doğduktan 1 ay sonra vermeye başladım. Anne sütüyle besleniyo ve hiç mama vermedim. Şuan 4 aylık kızım hergün veriyorum. Anne sütündeki su başka normal suyun yeri başkadır. Bu benim düşüncem tabiki kimseyi yargılamam 👍 ( komşumuzun bi akrabasının çocuğu 5 aylıkken hastalanmış ve doktora gittiğinde siz bu çocuğa hiç mi su vermediniz vücudu susuz kalmış demiş) ne hastalık geçirmiş mamayla mi besleniyormuş ishalli hastalık mi geçirmiş de susuz kalmış orasını bilmiyorum söylemek istedim sadece… Tercih sizin tabiki