Bebeğim 4 aylık. Çok huysuz gece uykuları azaldı sürekli mız mız. Çok fazla salyası akıyo eller hep ağzında oyuncakları hep ağzına sokuyo. Asla kendi kendine durmuyo hep kucakta onda da mızmız. Diş çıkarma döneminde veya yaklaşıyoruz. Bı kolyeden alan memnun kalan gerçek anlamda faydasını gören var mı ? Ve nerden aldınız ne kadarsa ? Orjinalini bulabildiniz mi önerir misiniz ?