sev benim bebeğim hep yüzüstü uyuyo gece özellikle çünkü sırtüstü yatırdıgımda o kollar hiç sabit durmaz hep bi çırpınma halindedir sanki denizde yüzüyo yani öyle çırpınır ama yüzüstü yatırınca sakinleşir ve çok rahat bi şekilde uyur çok şükür ama biz iki üç günlükkenden başladık yüzüstü yatırmaya