Güle güle büyüt bebeğini :) Hiç korkma. 40 gün geride kalmış bile. Bundan sonrasını çok rahat halledersin. Üç doğum yaptım. Üçünde de 40’ı bile çıkmadan bebeklerimle baş başa kaldım. Misler gibi baktım evelallah :) Sen başından beri alıştığın için annenin yanında olmasına, bundan sonrası nasıl olur diye tedirgin oluyorsun ki bu çok normal. Bir de ilk bebek galiba.. onun da etkisi vardır. Bak gör herşey belli bir düzen içinde tıkır tıkır ilerleyecek.