Arkadaşlar 2 ay 12 günlük oğlum var. 1 haftadır(Verem aşısını vurdurduktan sonra başladı) sürekli bi huzursuzluk ciddi bir şekilde ağlama şekli ortaya çıktı. Beslenmek istemiyor. Zaten meme reddi yaşıyorduk biberonu da sadece uykuda alıyor. Başına gelen var mı lütfen yardım edin😞