Elifmoms [url=https://hizliresim.com/B2X9JE][img]https://i.hizliresim.com/B2X9JE.jpg[/img][/url] Meraba kızlar aşırı kuru bir cilt tipine sahibim normalde ellerim çok çatlar sürekli nemlendiririm ama bu aralar cok fazla yıkıyorum ve şu korona yüzünden sürekli kolonya döküyorum elime bu daha kötü yaptı. Hiç böyle olmamıştı kanıyor resmen ve cok rahatsız ediyor beni artık. Gerçekten etkili bunu geçirebilecek önerileriniz varsa bekliyorum.
Ayonuz Elifmoms bebeğim doğduğunden beri deli gibi el yıkıyor ellerim yara oldu çatlayıp kanıyor neutrrogena kullanıyorum yumuşuyor ama yine aynı oluyor
glsmmho Merhaba aynı durumu yaşıyordum ben de. Bebeğim için La Roche Posay Lıpıkar Baume AP+M almıştım egzaması için doktorumun önerisiyle. Kuru ciltler için olduğundan ben de kullandım çok iyi geldi tavsiye ederim ellerim pamuk gibi oldu.