Arkadaşlar dün de mama sandalyesi ile ilgili genel bir sorum olmuştu. Yazılanlar çerçevesinde kendimce araştırma yaptım. Tavsiye edilen ürünlerle ilgili sitelerdeki nerdeyse tüm yorumları oludum. Her mama sandalyesinin iyi yazan da var kötü yazan da. Fiyatı 400-500 olan bir sandalye için de kötü yorumlar yapılmış. Ben de kendimce araştırmalarımda kraft snack modele karar verdim. Kullananlara sorum şu benim için önemli olan bebeğim içinde rahat edecek mi? 8 kiloyuz şu an rahat oturamayacaksa bir anlamı yok, ayağını bassın rahat otursun ve orta kalitede olsun diye düşündüm. Sizce yeterince geniş mi oturma alanı?