Kızım 8 aylık sepet besik kullanıyoduk ama kucuk geliyor artık enlemesine yatıyor😅 malum virüs mağazadan gidip besik alamayız ama en azından 1.5 yasına kadar yatabilecegi bi çözüm aradım ve uygun fiyatlı baby plus park yatagını alsak sizce kullanıslı mı ondan dusme devirme ihtimali var mı kızımın