Nurser11 20 gun ince sezeryan oldum dikisimde boyle beyaz bisey var bakarmisiniz kizlar bi https://www.resimag.com/i/6d180d8254f
Misskokulum Nurser11 akıntı var enfeksiyon diye düşünüyorum ben de doktorunuza foto atma şansınız var mi