Sidefer veya bestiron icerikleri temiz olan damlalardanmış.. Biz bestiron aldik 2 gundur kullaniyoruz , portakal aromali guzel bi tadi ve kokusu var , saglik ocağından verileni ya çıkartıyordu verdiğimde yada kusuyordu kullanamadik , birde içerisinde paraben olduğunu duyunca hepten biraktim.. Onlari bi araştırıp hangisine karar verirseniz o şekilde alıp kullanabilirsiniz..😉