Bu paylastigim reklam amaci felan deyil kesinlikle oyle dolaniyodum instagramda karsima bu cikti “makrotoplum” sayfasinda;
Ol..ol..ol kendimi seviyorum ve kabul edyorum ve arkadaslar icin bir miknatisim. kendimi sevip kabul ettigimden baskalarini sevmek kolay oluyor. askla cevriliyim. sevgiye layikim ve bolca sevgiyi ruhuma aliyorum.
"Ayna karsisinda gozlerinizin icine bakarak soylerseniz tum herseyden daha etkili olcaktir!
Eminim cogu kisi soyliyemiyordur hele bizim turk toplumda belkide sacma gelen bi konudur. cogu kisi icini dokemez bazi korkulardan dolayi ama kendini kotu hisedenler icin belki faydali olur diye dusundum..
Sevgiyle kalin 🥰🥰