Nurser11 Selam kizlar 20 gun önce sezeryan dogum yaptim estetik dikis oldu bugun dikiş yerimde beyaz bisey gozukuyor ne olabilir acaba korkuyorum
Melegimbenim Nurser11 benmde doğum yapalı 18 gün oldu hala sezeryan yerim açıyor sizin de aciyor mu acaba
Minigim_ Nurser11 ikinci sezeryan oldum ikinci daha da zorladı aynı yerden yaptılar birde. Şuan geçti artık bel ağrım kaldı ama yanma ve ağrı oluyor ilk 1 hafta. 17 günlük olduk . Bende de beyazlık falan yok ama
MuhammedAmine Melegimbenim tamamen geçmiyor o ağrı . Benim 15 ay oldu hala sabahları sızlar , yanma olur . 20. Günden sonra eski halime dönmüştüm ben
Melegimbenim MuhammedAmine ama bu benm 3. Sezeryanim diğerlerinde böyle olmamıştı bunda baya sizliyor
MuhammedAmine Melegimbenim aynı yeri kestiklerini söylüyorlar sizinde öyleyse 3. De daha çok ağrıması normal gibi geliyor