Deletedmom278 gelişimine bakmak gerekiyor, bence doğru sence yanlış denilebilecek bi konu olduğunu düşünmüyorum. ablamın kızı iki buçuk yaşında konuşmaya başladı çok az kelimeleri vardı doktor sorun yok dediği için rahattık doktor görmeli işitme azlığı olabilir ya da psikiyatrik olabilir herkes kendi çocuğu işin iyisini bilir ama benim içim rahat etmez bebeğim geciktirirse götürürüm doktora mesela doktor da demişti tiz sesleri duymasının azlığında bazı kelimeleri çıkaramadığı için konuşmayabiliyor diye