Ebelfezalininannesi benim bebişte uyudu nasıl aklıma gelmedi. Ne zamandır araştırıyodum 5 aylık oğlum gece çok kalkıyor ayakta sallayarak uyutuyodum nasıl uyuyosa öyle uyanmayı beklermiş emerek uyuyosa emerek mesela. Uyku eğitimi de veremedim beşiğe koyunca ağlıyordu dayanamıyodum bu ilk gün hep böyle yapacam inşallah aklınızla bin yaşayın çok saolun burda paylaştığınız için . Maşallah diyim geri uyanmasın. Nasıl yorulduysam eğer böyle uyursa paylaşana teşekkür edicem dedim. ☺️İyi uykular herkese 🙏