Ezgiezgi 2-4-12 inci ayda nimenrix yani menenjit a grubu yaptırdım. 13-15 inci ayında da bexero menenjit b grubu aşıları vardı ama bexero burda okuduğum kadarıyla biraz ağır bi aşıymış hastaneye falan hemen gidemem hem malum ortalıkta kötü diye 15-17 inci aya aldı doktorumuz. nimenrix leri 297 tl ye almıştım bexero yu da gecen ay sorduğumda 444 tl demişti eczane. evet dediğiniz gibi 2 bin tl yi buluyor. maddi durumunuz orta halliyse vurdurun biraz fedakarlık yaparak bence önemli cünkü menenjit vakaları ülkemizde artış gösteriyor ve hastalığı geciren cocukların %70-80 i ölüyor diğer kalanlarda büyük oranda felç kalıyor. öyle okumuştum bizde biraz zorlandık hatta bu ay o kadar kötüyüz ki nasıl yaptırcaz aşıyı falan derken doktorumuz iki ay erteledi rahatladık.