ceydagoren Arkadaşlar emzirirken saç dökülmesi çok yaşıyorum ve kendimi halsiz hissediyorum. Bu dönemde ek vitamin kullanıyor musunuz ?
Edaa Evet ben doğumda çok kan kaybettiğim için ve normalde de Demir eksikliğim olduğu için Ferplex kullanıyorum hala,4 buçuk ay önce doğum yaptım.Reçeteli kullanılıyor,kullanmayınca çok baş ağrım oluyor