Kızlar kızım 2 buçuk aylık 2 aylık olduğundan beri emerken sürekli öğürüyo gazını alıyorum tekrar veriyorum emmek istiyo ama yine öğürüyo hatta bazen kusuyo bile. 5 dakika 3 dakika emdiği bile oluyo bu hareketi yaparken. Bende mecburen bi daha emzirmiyorum kusmasın diye. Aç mı kalıyodur acaba sebebi nedir ki böyle öğürmesinin 😣