4 ay 37 günlük bebeğini var bugüne kadar emzirdim ve mama sadece salık olduğu dönem kullandım o kadar ama iki gündür bebegim emmiyor sütüm çok az ve bebeğim doymuyor ne oldu ise iki günde oldu cuma günün den berl doynuyir ve ağlamayan bebeğim alıyor dışarıda çıkamıyorum bana evde yapabileceğim bı mama tarafı var mı ayrıca bugün regli oldum ondan bı sütum az oldu lütfen bilen arkadaş varmı yardım lütfen