defnesmomm Esennmila Şırınganın iğne takılan kısmını makasla kesin, şırıngayı göğüs ucunuza yerleştirip vakumlayın, bebek çok rahat emiyor. İlk günler ben de bu şekilde yaptım, bebeğim ememiyordu.
Deletedmom276 defnesmomm aynı yorumu yazmaya gelmiştim 🙈🥰👍🏻 Şırınganın kesilen yerini ocakta eritip soğuk suyun altında tutup pürüzsüz hale getirebilirsiniz meme ucunu acıtmaması için. 👍🏻 Ben de kızkardeşimin doğumdan sonra çökük meme ucunu bu şekilde çıkartmıştım kondom lastiği ve ucu kesilmiş şırınga ile.
seriifee12 Deletedmom276 acıtıyor diye ben yapamadım şahsen silikon üç daha çok işime yaradı benim ☺️
seriifee12 Ben de silikon üç kullandım ilk bir ay eşim eczaneden herhangi bi marka almıştı çok işime yaradı sadece pes etme canım bir ay kadar omunla emdi artık bıraktık iki aydır emerken çıkıyor sonra geri içine giriyor zaten ☺️☺️
Deletedmom276 seriifee12 yapay şeylere karşıt birisi olduğum için denediğim ve bildiğim şeyleri önerebiliyorum maalesef ✌🏻😉
RundownMom Esennmila hayır benim göğüs ucum içe dönük aventin küçüğünü aldım. Hep onunla emzirdim. Şimdi 3 aylık olacak şükür çenesi güçlendi uçsuz emziriyorum tutabiliyor artık.