Boncuk3838 Sleepy bez bebeğimin bacak arasında iz yapıyor Bebeğim 3,5 aylık ve sanırım bez kalıp olarak çok küçük değiştirmek istiyorum hangi beze geçsem pişik yapmaz Bilgi verir misiniz
Mihribann Boncuk3838 ben prima kullaniyorum canim çok memnunum bi ara sleepy e geçtim pişman oldum kızım hep pişik oldu tekrar prima kullandim biraz pahali dieger bezlere göre ama olsun
Arasmertinannesi Boncuk3838 Bende sleppyden prima aktif bebeğe geçtim cnm slepynin iz yapmasından şikayetçiydim ben de
Denizsever34 Boncuk3838 Prima premium care gece kullanıyorum. Ekonomik olsun diye Gündüzleri de evy baby kullanıyorum. Her bezi denemiş biri olarak ikisini de tercih ederim
Babyderin Boncuk3838 Prima premium care bence 45 günlügüz sleepy denedim molfix denedim en iyi Prima Migros’ta indirime giriyor biz öyle 3 er paket aldık iyi oldu çok memnunum digerlerı hep sızdırdı taşırdı ki her uyandığında gece dahıl altını değiştiriyordum
Minikbebe Mihribann aynen ben doğal diye aldım güyaaa parası fln önemli değil hadi bebe rahat etsin ama hep pişik yaptı sleepy 🤯
Fatma_FLZ Arasmertinannesi sleppy bende kullaniyirum bo beden büyük kullanın ve ic lastiklerini kesin sizinti yapmıyor Burada biri yazmıştı bende denedim
Boncuk3838 Babyderin yaa teşekkür ederim ben de sleepy hem iz yapıyor hem de bazen büyük çişi bile arasından sızdırıyor
Arasmertinannesi Boncuk3838 fiyat farkı 😂 Bence 🤷♀️ Ben aktif bebekten memnunum ama burda gördüğüm kadarıyla premium care’ de güzelmiş bütçenize göre siz karar verin 🤗
Mselim Boncuk3838 biz de sleppynden molfix e geçtik bir sorun yaşamadık 4numara kullanıyoruz 3bucuk aylığız
Denizsever34 Boncuk3838 Prima premium care ama iyisi. Ben primanın diğer ürününü beğenmedim. Bütçen varsa Prima premium care en iyisi 👍🏼
Sezgin Boncuk3838 minies. Primaya o kdar para vermeye gerek yok bence. Prima, minies, sleepy, goon, molfix kullanmış biri olarak yazıyorum
Fatma_FLZ Boncuk3838 sleppyden memnunsaniz bi beden buyuk kullanin benim kizim 5bucuk kilo3+ kullaniyirum ve ic lastiklerini kesio kullanın Ben sleepyden prima premium care geçmiştim hemn poposu kızardı sik değiştirmeye ve ıslak mendil kullanmama ragmen
Boncuk3838 Fatma_FLZ canım sleepy pişik yapmadı ama bizde sızdırma da yapıyor o yüzden değiştirmek istiyorum
HanDerin Fatma_FLZ iç lastiği kestiğinizde sızıntı yapmıyor mu biz 4 kullanıyorduk 5 aldım o bile iz yaptı. Normalde premium çare kullanıyorduk ama numara büyüyünce fiyat yükselmeye başladı maalesef
Arasmertinannesi Fatma_FLZ Bende öyle yaptım paketi bitirene kadar ama kakasını sızdırıyordu. O yüzden değiştirdim