Kaganpasa20 bizimki 37 diye ölçülmüş 4 aylık olduk simdiki olcu icin bizimki de sizinkinin tam tersi küçük dedi doktor. Bir doktor doğduğunda yanlış ölçülmüştür dedi bir başkası sizinki gibi normal dedi. İnsan hangi doktora nasıl güveneceğini bilmiyor. 36 için büyük mü diye merak ettim ondan sordum canm