Aliim ben yaptım doğum konusunda çok iyi orası. Tek kişilik odada doğum oluyo sancını tek çekiyorsun ama doğumdan sonra mutlaka başka hastaneye gidip bebeği muayene ettirin ve vücuduna baktırın doğum iyi ama doğum sonrası berbat. Bebeğe bakmıyorlar doğru düzgün. Doğumuda normal doğum destekliyorlar.