Önce 38.5lardan düşmeyen ateş, 41.3lere çıktı. Sonra hastaneye gittik kan alamadılar çok ağladığı için. Antibiyotik fitil vs verdi. Cuma gecesi ateşi düşmeye başlamıştı dün çok iyiydi öğleden sonra hafif kızarıklıklar oluştu. Alerjisi falan oldu sandım bugün arttığını farkedince doktoruna yazdım altıncı hastalık dedi… var mı yasayan? Kaç günde toparlar bu? 3 gün dedi doktorumuz telaslanma da dedi ama kurt düştü içime…