Kelebegimmmm ben gündüz iki saatte bir sağdım genelde bebeğimin beslenmesine göre ayarladım emzirdilten sonra sağdım lansinoh ikili kullandım bebeğim iki buçuk aylık, gece uykusuna yatırdıktan sonra sağdım zaten üç Saatte bir kalkıyor emzirip yine sağdım bebeğim ilk Zamanlarda sütüm vardı sonra birden kesildi bütün öğün mama veriyordum üç güm sonra mamayı yarıya indirmiştim