Tucig
[bilinmeyen] rapor süreniz doldu mu onaylanacak ondan sonra yatacak
HasibeKuru
[bilinmeyen] doğum sonrası 8 haftalık raporunuz varsa ki hastaneden çıkarken veriliyor PTT ye yatmış bile
Seval
[bilinmeyen] Neden 2500 tl . Çalışan anneler için mi acaba
Yusufezgi
Hastaneden çıkarken vermişlerdi benim çalışabilir raporumu zamanı dolduğunda muhasebe cimize teslim ettim o sisteme işledikten sonra bağlı bulunduğum SGK yıl aradim onayladılar sistemde gözüküyor şu anda bir kaç gün geçince hesaba düşer 😊
Yagmurs
Nasıl alınıyor , benim hiç bilgim yok bu konu ile ilgili biraz bilgi verebilir misiniz ? Bu arada 72 gün oldu doğum yapalı