Ebrugurkuzey Bebeğim 4 aylık kakasını 2 günde bir yapıyor 2 haftadır ama kabız değil bu normal midir ? Böyle durum yaşayan annelerimizi bekliyorum.
CankizimRavzam Ebrugurkuzey Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal benim kızımda 3 ay 14 günlük 3 günde bi yapıyor normal yani
Ays_ays CankizimRavzam benimkide 3 aylık olcak günde 3 4 defa yapıyor benimki normalde değil heralde herkesinde 3 4 güne bir yapıyormuş 😊😀
CankizimRavzam Ebrugurkuzey kakası sert değilse yaparken kızarma ıkınma ağlama yoksa bu çok normaldir annesi bezide tam doluyorsa sorun etme
Kusannesi Aynen benim oglumda 3 aylık 3-4 günde bir yapıyor doktor cok normal dedi. Sadece anne sütü alıyor sütün nerdeyse tamamı bağırsaklar tarafından emiliyormuş dışkı olmaması normalmis
Ebrugurkuzey CankizimRavzam sert değil çok şükür bezde doluyor ilk çocuğum oldu için merak ediyorum virüsten dolayı aylık kontrolünede gidemedik teşekkür ederim bilgileriniz için 🤗
CankizimRavzam Ebrugurkuzey rica ederim ne demek bebeginiz size öğretiyor gerçekten birde nacizane fikrim kabizlik olursa bi cay kasigi zeytinyağını hafuf sulandirip icirebilirsin sevgilerle 🤗🤗🤗🤗
Ebrugurkuzey @Nurunannedoğumdan sonra ilk kez şimdi adet oldum herhangi bir şişlik yaşamadımiğne olduktan sonra nasıl bir şişlik oluyo bide ben zayıf minyon bi insanım beniçok etkiler mi iğneyi bıraktıktan sonra tekrar gebe kalınıyor mu ?