EEslem küfürü erkeğin özel alanı olarak normal karşılayan zihniyeti anlamıyorum. İlla bana, aileme küfür etmesine gerek yok. Küfür kime edilirse edilsin günah. Ki yukarda yazmışsınız çok igrenc birşey insanın arkadaşının annesine böyle şaka dahi olsa küfür edebilmesi.
ancak kardeşim şuda bir gerçek maalesef eşlerimizde bizim gibi hatadan günahtan uzak değil. Güzellikle bence dile getir içinde büyütme.
telefon ekranında mesajları görünce o an birden açtım ve yazdığın şeyi gördüm. Niyetim erkek gruplarına ne yazdığını araştırmak değildi. Maalesef denk geldi gördüm ve çok üzüldüm sana da yakıştıramadım bunu diyin. Küfür nerde olursa olsun etme, Allahtan haya edip sözlerimize dikkat edelim diye güzellikle uyarın.
kavgaya taşımaya gerek yok, unutmayın ki diğer türlü bir sonuç alamazsınız