Nazz çok araştırmış ve bu konuda kendimi çok üzmüş birisi olarak şunları söyleyeceğim. Önce süt aleejisinden şüphelendik 1hafta kadar diyet yaptım ama geçmedi. Zaten doktor egzama demişti ama yine de önlem amaçlı ben de yediğime içtiğime dikkat ettim. Sade ve sadece bol nemlendirme çaresi..Benim beneğimin yüzü komple boyun ve omuz bölgesinde çok fazla sivilcemsi isilik gibi şeyler vardı. Sonra vücuda yayıldı.Zeytinyağı denedim fayda etmedi. Doktorum bioderma atoderm önerdi, elimde mustela vardı onu kullandım ama gün içinde sürekli nemlendirici sürdüm. Doktor 3kez dedi ben 5-6 defa sürdüm şuan geçmek üzere sürekli nemlendirin 1haftaya kalmadan düzeliyor bol su için, baharatlı acı şeyler yemeyin, çamaşırlara ASLA yumuşatıcı kullanmayın, çift durulama yapın ve KESİNLİKLE ütüleyin bebeğin kıyafetlerini ve kimseye öptürmeyin..Kortizonlu kremler için çok küçükler inşallah ihtiyacınız kalmadan iyileşir bebiş🙏 Bunları uyguladığınız halde geçmezse alerji testi yaparlar bebişe sizin yediğiniz içtiğiniz bir şey dokunuyor mu diye incelerler. Geçmiş olsun