18012020--- sizi çok iyi anlıyorum. Benim oğlum da 5 aylık. Ve ilk üç ay neden anne oldum diye sürekli ağladım, çok kötü şeyler düşündüm. Psikolojik olarak çok zorlandım. Ama inanın hepsi geçiyor. İnsanların yazdığı güzel şeyleri okuyup onları hissedemediğim için kendimi suçluyordum. Bebeğimi kucağıma aldığım an bana otomatik annelik yüklenecek Ve içgüdülerimle her şeyi yapabilirim sanıyordum. Öyle değil. Annelik zamanla öğreniliyor, zamanla hissediliyor. Annelik sıfatımız da bebekle beraber büyüyor. Şimdi hasretle anne diyeceği, bana sarılcağı günleri bekliyorum. Bir anda her şey güzelleşecek gönlünüzü ferah tutun 💐 Ve her annenin bunları yaşadığını, hissettiğini unutmayın. Doğal bir süreç. Benim bebeğim de çok kucakçı çok hareketli. Ama şikayet etmemeye çalışıyorum zaten ayaklanınca yüzüme bakmayacak 😂