Bence kışın cırtlı yazın külot bez 👍🏻 Ben yazın onu kullanacağım inş. Hem tuvalet alışkanlığı kasandırmak için çalışmada olur. Ama kışın külot bez mantıklı gelmiyor kat kat giydiriyoruz çocukları tek tek çıkar giydir bana zor gelir şahsen. Ama yazın şort gibi hop giydirirsin. Daha pratik geliyor