mutfaktaydım oda oturma odasında normalde yürüteçte öyle çoktav yürümez sabit kalır genelde oyuncağı ile oynar . Birdeb ağlama sesi geldi ve tvnin sesi gitti nasıl koştum anlamadım halende titriyorum Allah korusun ya başına düşseydi düşündükçe kafayi yiyorum . Kurban olurum nasıl korkmuştu ağlıyordu oda nefes nefesiydi . Eşimi çağırdım geldi baktı uzandı gitti tekrar uyuma hiç birşey demedi 🙄 sağlık olsun ama bu karantina da televizyonsuz kaldım napacam ben 😂😂😂😂