Herkese merhaba
16 nisanda aşımız var. Sağlık ocağına erken gidip yaptırırım diyordum ama en son ki alışveriş kuyruklarını görünce kesinlikle vazgeçtim. 1 aydır verilen emekler boşa gitti. Virüs daha çok yayıldı. İki hafta sonraki vakalar beni çok korkutuyor.
1.aşıyı alırken birinci doz diyip mi alacaz. Yanlış vermediğini anlamak kolay mı.
2.yaparken kusarsa tekrar mı alacağız.
3.ateş yapar mı
4.kendi yaptığına pişman olan var mı?
Teşekkür ediyorum ❤️