Mrb hanimlar. Kizim 9 aylık üst ön dişleri geliyor fakat hiç ateşi düşmedi 39 a kadar çıkıyor. Dün uzman Dr a götürdük. Diş cikarmaya bağlı bademcik enfeksiyonu olmuş dedi. İki ayrı ateş düşürücü verdi geçmezse antibiyotik baslqyqlim dedi. Ama geçmiyor. Nolmal mi böyle olması bu kadar inatçı mi olur ateş. Koronadan çok korkuyorum lütfen yorum yapın😭