Prensesss_annesiii Kizlar kizim cuma gunu 6 aylik olucak şu 4 gundur asiri huysuz genelde agliyor dun gece saatlerce agladi malum yasak var doktora da goturemedim virusden dolayi doktora goturmeyede korkuyorum neden boyle acaba dun gece catladi aglamktan helak oldu ):
Haribo42 Prensesss_annesiii gazı olmuştur /karnı ağrıyodur /diş problemi vardır/ ateş? Nazar değiyo bazen çok ağlıyolat okuyunca rahatlıyolar
Mutluluk Prensesss_annesiii benim de oğlum 6 aylık nerdeyse 1 2 haftadır çığlığı basa basa uyanmayı öğrendi ortalığı yıkıyor 2 dişi de çıktı ne derdi var bilmiyorum