Herkese iyi geceler arkadaşlar 8,5 ay önce doğum yaptım ve saçlarım inanılmaz derecede dökülüyor halalles şampuan kullanmak, Hindistan cevizi yağı, badem yağı vesaire birçok şey denedim ancak hiçbir işe yaramadı çözüm önerisi olan var mıdır? Malum şu virüs illetinin yarattığı stresten de arttı sanırım, çözüm bulmam lazım yoksa kel kalacağım 😩