Kalben17- ben çok araştırdım iyi diyen de var kötü diyen de üstelik bi çoğu sağlık bakanlığı tarafından onaylanıyor çok kötü olsa satışı yapılmaz diye düşünüyorum arkadaşımın bebeği ek gıdaya geçti ve doktoru önermiş dediğim gibi iyi diyen de var kötü diyen de bi kaç kere de ben yedirdim çok da severek yedi ama bıraktım yedşrmeyi çok zorda kalmadıkça yedirmiyorum sonuçta hepimizin evinde meyve oluyor hazırlamak da uğraştırıcı değil hergün 1 tane ver onlar bitsin çöpe falan atma hepimiz onlarla büyüdük gayet de sağlıklıyız çok şükür Allah izin verdikçe hiç bişey olmaz merak etmeyin.