Bahar_1 merhaba bebegım 3 gunkukkke agzından kan geldi biz hemen acil gttık hastaneye meme bası catlak onda yutmusnsutle onları toplu sekılde cıkarmısın kusarken dedıler siz catlak degıl diyorsunuz o zaman Allahım korusun onemli bısey olabilir hastane arayın bilgi alın yada gıdın oyle durmayın umarım onemaız bısey dır hayırlısı ile bosa panik yapmıs olun ıns