Trabzon ben normal hazırladığım mamayı artarsa ya da hiç içmezse buzdolabına koyuyorum, yaklaşık 12-15 saat arasında kaldı ısıttığımda da hiçbir bozulma olmamıştı. Oğluma yedirdiğim içirdiğim her şeyin tadına önce ben baktığım için mamanın tadını da çok iyi biliyorum en ufak bi şüphe de zaten vermiyorum yenisini hazırlıyorum. Dışarıda bekletmiyorum ama hazırlayıp hemen içirip kalanı anında dolaba koyuyorum yani dışarda en fazla bekleme süresi 1 saat ben 30. Dakika da falan çoktan dolaba koymuş oluyorum ayrıca sıcak suyla hazırladığım için çıkarıp ısıtınca bir kez ısıtılmış oluyor ve bi bozulma olmuyor.