Ozlemhuslu atopik dermatit yani egzama deniliyor. Aynı şeyleri yaşadım daha yeni yeni düzeliyor 6,5 aylık bebeğim. Sürekli nemlendireceksiniz yün tüy toz battaniye yasak. Evi havalandıracaksınız. Odası nemli olacak. Pamuklu giyinmeli ve kalın giymesi yasak. Sıcak olmayacak oda ve kat kat örtmeyin. Emziriyorsanız salça baharat domates yemeniz kaşındırır. Diyet uygulayın ara ara yumurta süt ürünleri tereyağ margarin yemeyin. Zeytinyağ bebe yağı asla sürmeyin. Şampuan değiştirin. Bana doktor minidolin önermişti. Losyon kullanın excipial lio vermişti bana. Hametan mavisi çok kullandım yağlı güzel krem. Bioderma atoderm mustela kullandım. En önemlisi haftada 2 defa banyo yaptırın sık banyo yasak kese yasak cildini tam kurulamadan losyonu sürün nemli halde. Haftada 1 şampuan. Çünkü su ve şampuan daha çok kurutuyor. Her alt açtığımda kremliyordum vücudunu. Sürekli nemli kalmalı çünkü. Geçiyor. Bunlar doktorun bana söyledikleri benim yaşadıklarım. Geçmiş olsun sabırlı ve sakin olun.