Tahax egzama canım benim bebeğimdede var genelde kuru cildi olan bebeklerde oluyo sürekli nemlendirmen gerek doktorumuz krem vermişti bıoderma onu kullanıyorum geçmezse test yapıcaz demişti azaldı bizimki bide kızarıyodu doktorunuzu arayın yada resim atın gerekli ilacı söyleyebilir