Benim prenses 2 ay 26 günlük sabah 7 de uyanıyor emzirme alt değiştirme 8 de uykuya dalıyor 9 buçuk 10 a doğru uyanıp emip tekrar uyuyor bı 45 dk falan uyandıktan sonra birdaha 1 bucuga kadar ayakta sonrasında 3 saat uyuyor yine 2 saat ayakta kalıp tekrar uyuyor ve gece uykusuna genelde 9 10 gibi geçiyor 12 de emziriyo bende yatıyorum fakat sonrasında hiç uyanmiyor 2 saatte bir ben uyandırıp emziriyorum zaten emerken uykuya daliyo bu kadar uyuması normalmi ben uyandirmasam uyanirmi onuda bilmiyorum hiç denemedim uyanmazda aç kalır diye sizde düzen nasıl acaba